Sunday 1 June 2014

Alor Gajah Nite Ride 2013

Kali ini hanya aku ngan Ucop jer yang pegi....yang lain daftar jer tapi tak dapat join sebab ada komitment lain.Kami bertolak petang...makan makan dulu kat Alor Gajah,,,round2 naik beskal sikit,..kasi warm up...ha ha


 Beskal diparking kat kedai makan
Ucop,,rider prosak yang kental dan berhati mulia...anak murid tu

 Aku ajak ucop start kat depan..tak la depan sangat tapi kira depan la sikit.Lau kat depan senang nak kayuh.Start je..aku memang pulun..aku suh ucop jalan dulu...aku follow...bila dia dah slow aku cakap aku jalan dulu.....aku ikut group depan..memang dalam group mula-mula ni..kayuh memang laju.Kemudian tiba satu simpang...ada van Jabatan Pertahanan Awam bagitau kami dah silap jalan...alamak.....ni dah dekat 3 km kami kayuh dengan menuruni bukit...nak patah balik 3km lagi dengan mendaki bukit...teruknya nak patah balik tapi apa boleh buat...aku n rider2 lain memang menyumpah lah..Kalau nak bandingkan ngan Burung Hantu Ride memang out lah Alor Gajah Nite Ride ni...

          Musnah impian nak naik podium,dah le hadiah sampai nombor 3 jer...aduiiii...





Kalau tgk kat graf ni...dasat sikit la trek ni...siap ada trek yang berada di bawah paras laut tu...walaupun banka naik bukit tapi bukit tak tinggi...paling tinggi pun cuma 74 m jer...kira fast trek la jugak tapi sesat punya hal....tapi yang penting happy....

1 comment:

  1. try again n again..he2..n enjoy ur ride..have fun

    ReplyDelete